انتخاب با خود ماست
نوشته شده توسط : رنگین کمان

سلام به همه شما خدا دوست ها

از امروز قصد دارم در این وب مطالبی در مورد اینکه چه کنیم که بتونیم با نفس و شیطان درون مقابله کنیم بزارم.

البته من از خودم چیز زیادی نمیدونم. اما با کمک خدای باری تعالی و کتبی که دارم و تحقیقاتم براتون مطلب میزارم.

امیدوارم مفید واقع بشه.

اتتخاب با خود ماست

رسیدن به قرب الهی یا شقاوت ؟

رفتن به بهشت برین یا دوزخ سوزناک؟

داشتن حس آرامش تا ابد یا زیر یوغ نفس زنجیر خوردن؟

سر کلاس عشق و معرفت نشستن یا دنبال هوس بازی دنیا بودن؟

انتخاب با خود ماست.. بیایید درست انتخاب کنیم و طوری رفتار کنیم که حسرت نخوریم.

الهی و ربی، من لی غیرک...

سهراب.

 





:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: